<GetPassage xmlns:tei="http://www.tei-c.org/ns/1.0" xmlns="http://chs.harvard.edu/xmlns/cts">
            <request>
                <requestName>GetPassage</requestName>
                <requestUrn>urn:cts:ancJewLit:babTalmud.sanhedrin.dicta:12a.b1-12a.b7</requestUrn>
            </request>
            <reply>
                <urn>urn:cts:ancJewLit:babTalmud.sanhedrin.dicta:12a.b1-12a.b7</urn>
                <passage>
                    <TEI xmlns="http://www.tei-c.org/ns/1.0"><text><body><div type="edition" subtype="tractate" xml:lang="heb" n="urn:cts:ancJewLit:babTalmud.sanhedrin.dicta"><div type="textpart" subtype="folio" n="12a"><div type="textpart" subtype="bavli"><ab n="b1">ת"ר אין מעברין את השנה לפני ראש השנה ואם
                     עיברוה אינה מעוברת אבל מפני הדחק מעברין אותה אחר ראש השנה מיד ואעפ"כ אין מעברין
                     אלא אדר</ab><ab n="b2">איני והא שלחו ליה לרבא זוג בא מרקת ותפשו נשר
                     ובידם דברים הנעשה בלוז ומאי ניהו תכלת בזכות הרחמים ובזכותם יצאו בשלום ועמוסי
                     יריכי נחשון בקשו לקבוע נציב אחד ולא הניחן אדומי הלז אבל בעלי אסופות נאספו וקבעו
                     לו נציב אחד בירח שמת בו אהרן הכהן חשובי מחשבי גלויי לא מגלו</ab><ab n="b3">מאי משמע דהאי נציב לישנא דירחא הוא דכתיב
                     ולשלמה שנים עשר נציבים על כל ישראל וכלכלו את המלך ואת <del rend="round_brackets">אנשיו</del> חדש בשנה והכתיב ונציב אחד
                     <add rend="square_brackets">אשר</add> בארץ רב יהודה ורב נחמן חד אמר אחד ממונה
                     על כולם וחד אמר כנגד חדש העיבור</ab><ab n="b4">ת"ר אין מעברין את השנה לא משנה לחברתה ולא שלש
                     שנים זו אחר זו אמר רבי שמעון מעשה ברבי עקיבא שהיה חבוש בבית האסורים ועיבר שלש
                     שנים זו אחר זו אמרו לו משם ראיה ב"ד ישבו וקבעו אחת אחת בזמנה</ab><ab n="b5">תנו רבנן אין מעברין את השנה לא בשביעית ולא
                     במוצאי שביעית אימתי רגילין לעבר ערב שביעית של בית רבן גמליאל היו מעברין במוצאי
                     שביעית</ab><ab n="b6">ובפלוגתא דהני תנאי דתניא אין מביאין ירק מחוצה
                     לארץ ורבותינו התירו מאי בינייהו אמר רבי ירמיה חוששין לגושיהן איכא בינייהו</ab><ab n="b7">תנו רבנן אין מעברין את השנה מפני הטומאה רבי
                     יהודה אומר מעברין אמר רבי יהודה מעשה בחזקיה מלך יהודה שעיבר את השנה מפני הטומאה
                     ובקש רחמים על עצמו דכתיב כי מרבית העם רבת מאפרים ומנשה יששכר וזבולון לא הטהרו
                     כי אכלו את הפסח בלא ככתוב כי התפלל חזקיהו עליהם לאמר ה' הטוב יכפר בעד</ab></div></div></div></body></text></TEI>
                </passage>
            </reply>
            </GetPassage>